Serviceaftale

Serviceaftale

Hvad enten du har købt din hjertestarter hos os eller et andet sted, tilbyder vi en fordelagtig serviceaftale, så du ikke skal bekymre dig om hverken vedligeholdelse, kvalitets- og datokontrol, reetablering efter ibrugtagning og lignende. Vi sørger ganske enkelt for det hele.
kr. 129.- pr. måned inkl. moms
  • Reetablering og service af hjertestarter ved ibrugtagning.
  • Nyt batteri og elektroder ved udløb.
  • Årligt kontrolbesøg hvor hjertestarter og hjertestarterskab kontrolleres og serviceres.
  • Afhentning, returnering og reetablering af hjertestarter efter brug, hvis den har været indbragt til vagtcentral.
  • Softwareopdatering af hjertestarter ved revision af guidelines.
  • Registrering af hjertestarteren i hjertestarternetværket.
  • 10% rabat på førstehjælpskurser og produkter.
  • Support til produkter og førstehjælp.
  • Monteringsaftale ved samtidig køb af hjertestarter og hjertestarterskab. (*Omfatter kun montering af indendørs skab.)

Hvorfor en serviceaftale?

I Danmark rammes årligt omkring 4.000 danskere af hjertestop udenfor hospital. Det svarer til ca. 11 personer hver dag. Overlevelsen efter hjertestop udenfor hospital er i dag ca. 10%. Hvis personen med hjertestop bliver stødt med en hjertestarter inden 3 til 5 minutter efter hjertestoppet, kan overlevelsen være op til 50-70%.

Læs mere her:

Ovenstående statistik fra Dansk Råd for Genoplivning afspejler tydeligt, hvor ekstrem stor en forskel gør, at have en funktionsdygtig hjertestarter til rådighed ved hjertestop.

En hjertestarter kræver løbende kontrol og vedligeholdelse, således man tilsikrer at den fortsat er funktionsdygtig, den dag der er brug for den. Der skal med jævne mellemrum udskiftes driftsdele, software skal opdateres og den skal kontrolleres løbende. En serviceaftale kan give ekstra tryghed og ro i sindet, velvidende at hjertestarteren altid virker.